torsdag 15. oktober 2009

Mariachi-terror


Hurra... Alltid må jeg oppleve rare ting når jeg er alene. Jeg var på en restaurant istad for å spise lunsj, hva annet dukket opp enn et mariachi-band, med både trompeter og fioliner og høylytt vokal og det som verre er. Det kom flere og flere menn med hatter og stramme dresser opp trappen for å spille, grunnen var at en dame i restauranten hadde bursdag, og noen hadde bestillt et helt jævla band til henne. Flott. Noen ganger savner jeg Norsk matro. Da de begynte å trille inn svære høytalere og forsterkere, lot jeg lunsj være lunsj og takket for meg, dette ble litt for mye. Så der sto jeg, min første mariachi-opplevelse og ingen kamera. Jeg lånte et band fra google isteden.

2 kommentarer:

  1. På femtiårsdagen din skal du få et mariachiband av meg. Og de skal spille hele natten..

    SvarSlett
  2. Veldig bra! Mange fine opplevelser! Og noen mer av det spektakulære slaget ! Gi en barne-indianer en god klem fra meg - hvis det er vanlig å klemme der da ... Jeg leser Mengele Zoo, og det er kanskje fra Bolivia? Hvem vet? Boka anbefales (selv om jeg ikke er kommet til slutten enda)!

    SvarSlett