torsdag 15. oktober 2009

min bror lamaen


Jeg tror lamaen er det hyggeligste familiemedlemet jeg har, til tross for at den spiser på alt, og tisser på det som kommer i dens vei, den har også spyttet på den stakkars søstra mi(Alejandra) ved et par anledninger der hun var for treg til å varme opp tåteflasken. Dessuten har den blitt ganske stor, mamaRosa kastet den ut av huset en kveld, fordi den sto ved senga hennes og gryntet og prustet og dyttet henne med snuten.Dagen etter kunne en fornøyd Rosa fortelle at lamaen var abajo(ute), og at den skulle bli der. Stakkars lamaMichael er ikke heltfornøyd, den gråter til og med litt om natten stakkars. Men om morgenen løper den mot meg når jeg skal til kontoret, og kysser meg og gir meg en klem (i den grad en lama kan gi deg en klem, den vikler iallefall halsen sin rundt hodet mitt, litt som et skjerf), det er kjempekoslig! Det minner meg faktisk ganske mye om frøya, bare at hun er hakket mer stueren. Jeg gruer meg virkelig til den dagen lama Michael Jackson må reise sin vei fordi den er for stor, håper det er lenge til.

1 kommentar:

  1. Hipp hurra for bursdagsbarnet, skjoent barn. Du er jo 20 aar. Gratulerer. Vi avslutter naa 14 herlige dager paa Kypros, heimtur i morgen. Haaper du faar en fin bursdag. Hilser fra oldefar, han har det bra, Hilsen Farmor og farfar

    SvarSlett